Hyvää huomenta ystäväiseni!
Kuten olette huomanneet, nyt on menossa erilaisten leikkitehtävien aika. Eli miten sen nyt kukin ottaa, kyllähän nämä aivan tosissaankin toki voi ja pitääkin ottaa;)
Tämä on kirjainsana-leikki.
Marja-Leenalta pyydettyäni sain upean P-kirjaimen! Yritän nyt löytää 10 P.llä alkavaa sanaa, joilla jotain merkitystä elämmässäni on ollut, ja on edelleen.
Minun päässäni ensin oli melkoinen mylläkkä ja hurja joukko P.llä alkavia sanoja. Niistä nyt olen seulonut minulle mieluisimmat ja sopivimmat, tässäpä tuon ne esille.



PERHE, minulle perheeni on kaikkeni! Siihen kuuluvat puolisoni, lapseni, lastenlapseni ja vävyt. En usko valehtelevani ollenkaan jos sanon, että he joka päivä ovat mielessäni ja joka päivä ajattelen suurella kiitollisuudella, että he ovat olemassa.
Minun rakas perheeni.


Tässä perheeni lähes neljä vuotta sitten. Nythän perhe on kasvanut yhdellä tästä Mathiaksen tullessa maailmaan;)


PUUTARHA, voi kuinka ihana ja rakas!  Siihen ensimmäisenä ihastuin kun tulimme tätä paikkaa ja taloa katsomaan.  Se on minulle kuin paratiisi kesäisin kaikkine kukkineen, lintuineen;) Talvisin sekin lepää herätäkseen taas uuteen loistoonsa keväällä.


Tässä vain pieni pala puutarhaani. Tähän hätään en nyt parempaakaan löytänyt;)

PUISTO, rakastan puistoja! Ne ovat kuin rauhan tyyssijoita.
Puistoissa kävellessä tai istuessa ihmeellinen rauha valtaa mielen.


Puisto Tunisiassa, jonne usein kävelimme marraskuulla-02.

PALMUT, niitä ajatellessa tai kuvia nähdessä olen aina ajatuksissani Tunisiassa tai Madeiralla, joissa palmuja ihastelin matkoillamme.


Madeiralla otettu marraskuulla-07.

PÄÄSIÄINEN,  pidän pääsiäisestä, sen sanomasta, ruoasta, koristeista....
Se merkitsee minulle paljon myös siksi, että pääsiäisenä menimme naimisiin ja esikoisellamme Sonjalla oli ristiäiset pääsiäisenä.



PILVET, niitä en koskaan lakkaa ihmettelemästä ja ihailemasta:)
Muistoissani lapsuudestani on kuinka sisareni Helenan kanssa usein makasimme ulkona pilviä taivaalle katsellen ja arvaillen mitä kukin pilvi muistutti. Näimmepä jopa isänkin jonkun pilven reunalla meitä katselevan;(


POSTI, aina yhtä jännittävää mennä postilaatikolle, että mitähän sieltä tänään löytää;)


PUHELIN, todella tarpeellinen, vaan myös melkoinen "kiusankappale" joskus.
Meneppä vähän lepäämään tai teet jotain tärkeää, mikäs onkaan se kauhea rääkäisy joka yhtä äkkiä katkaisee hiljaisuuden, työsi, ajatuksesi, PUHELIN:))
Mutta kaikesta huolimatta, kuin perheenjäsen, ainakin melkein<3




PÄÄSKYNEN, yksi lempilinnuistani. Niitä kuunneltiin ja seurattiin lapsuuskodissa ennen ja niin onnellinen olen, että täällä omassa talossani saan niitä jälleen kesävieraikseni, tekevät pesiään kattomme räystäisiin.
Yhtä tervetulleita joka kesä:) Yhtä paljon kaipaan taas niitä syksyisin:(


PÄIVÄ, jokainen päivä alkaessaan on täysin puhtaana kaikista tapahtumista meille jokaiselle. En usko että yksikään päivä elämässämme on täysin samanlainen, vaikka niin monet sanovatkin.
Jokainen päivä on ainutlaatuinen ja ainutkertainen elämässämme.

HYVÄÄ JA ONNELLISTA TÄTÄ PÄIVÄÄ SINULLEKIN!!



Kommentoi tähän loppuun jos haluat, minä annan sinulle kirjaimen;)
Kirjoita 10 sanaa, jotka alkavat sillä kirjaimella ja lisää mukaan selostus, mitä kyseinen sana sinulle merkitsee ja miksi.