Marja-Leenan blogista löysin tämmösen mukavan kuvahaasteen:) Ja ohjeet tulevat tässä:

 

1. Avaa neljsä kansio, jossa säilytät kuviasi.

2. Valitse neljäs kuva kansiossa ja julkaise se blogissasi.

3. Selitä kuva.

4. Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.

 

Tässä minun löytöniNolostunut

 

Pitkään kyllä mietin, että laitanko tätä näytille, heh;) Mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköönSilmänisku

Minulla kuva-albumeja on aivan mahdottoman paljon ja nyt valinnan suoritin silleen, että "sukelsin" kirjahyllyni kaappiin vähän vanhempien albumeiden kimppuun valiten siitä sen neljännen ja tässäpä tulos.

Niin tämä pitää sitten selittääkin perinpohjin.

No tässä minä mieheni kanssa 33 vuotta sitten iltateellä ja joulunaika näyttää olevan koska joululiinakin on pöydällä.

Muistaakseni sisareni Helena tämän kuvan otti. Skövdessä silloin asuttiin.

Olin muuten odottava äiti tässä kuvassa ja esikoisemme syntyi sitten helmikuullaHymy

 

Minua vaan huvittaa aina tämä kuva, pöhkö ilmeeni, jonka mieheeni luon, vaan hän sitä ei edes huomannut;) Onneksi:)

 

En haasta tähän ketään erityisesti, vaan kaikki jotka haluatte niin tulkaapa joukolla mukaan:))

Kivoja muistorikkaita kuvia on aina kiva katsella.

 

Kaikille toivotan oikein hyvää sapattia ja lähden nyt ruoan laittoon. Armas sisareni Helena saapuu päivällisvieraaksemmeNauru