1239791043_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tervehdys rakkaat ystäväni täältä Gävlen kaupungista!!

Näin on sitten juhlat juhlittu, niin pääsiäiset kuin korallihääpäivätkin:)

Tuossa kuvassa näette millaiset maljat sitä juotiin hääpäivämme kunniaksi;) Oli muuten hyvää, Helena-siskoni Teneriffalta tuomaa banaanilikööriä. Harvoin olen niin hyvää likööriä maistanutkaan. Tuota pitää saada joskus lisää:D


1239791100_img-d41d8cd98f00b204e9800998eTässä "vanha pari" sitten niin hehkeänä, että....:)

Tyttäreni Soile tämän kuvan nappasi.

Meillä on sitten pienoinen häämatkakin varattuna korallihääpäivämme kunniaksi, ensi kuun 4.s päivä lähdemme tekemään Helsingin matkan, olemme Helsingissä hotelli Presidentissä yötäkin. Ihan mukava saada edes pieni matka tässä. Ensin ajattelimme jonnekin kauemma heti, vaan tuo riittäköön tällä erää, ehkä sitten myöhemmin....

Minulla täällä on vielä pääsiäinen kaikessa kukoistuksessaan<3 Vaan tänään ainakin tiput pussitan pois, kukkasethan vielä voivat olla. Nythän oikein onkin kevätkukkasten aikaa, krokukset ovat tulleet jo ja kohta puoliin ilmestyy narsissit ja tulppaanitkin.

Minulla on nyt koko viikonloppu vapaa, tässä olikin pari työntäyteistä työpäivää justiin ja niistä toipumiseen vie aina aikansa.

Tämä kevätaika minulle on aika rankkaa aikaa, sillä nämä säryt pahenee aina. Näin se varmaan on kaikilla särkyjä potevilla.

Melko koleaa täällä nyt on ollutkin viime päivinä, vaan tästä se sitten lämpenee.

Minä juuri laitoin pesukoneen pyörimään ja nyt täytyy jatkaa muitakin hommia tässä.

Oikein hyvää perjantaipäivää ja alkavaa viikonloppua jokaiselle!!

 

1236359268_faglarlinje.jpg