993825.jpg

Tervehdys kaikille täältä syksyn koleasta Gävlestä!
Hui kun on kylmä ulkona, kovin viileät tuulet puhaltelee. Nyt se on täällä, syksy! Vaan onhan se aikakin kun jo lokakuun loppua kohti mennään.
Olen tässä viettänyt oikein mukavia vapaapäiviä. Vain maanantaina oli töitä ja tätä riemua kestää nyt maanantaille saakka. Voi että olen nauttinut ja tuntuu että paljon kuitenkin olen saanut aikaiseksikin vaikka olo on ollut vähän sitä sun tätä tämän flunssan puolesta.
Tänään vaihdoin olohuoneeseen verhot, eilen keittiöön. Nyt jo hyvissä ajoin olen täällä touhunnut adventtiakkin ajatellen ja siksikin olen vähän aikaisemmassa tänä vuonna, koska armas mieheni täyttää 2/11 upeat 60 vuotta! Haluan että silloin on kaikki tiptop kotona:))
Eilen kävimme sitten tilaamassa yhteisen syntymäpäivälahjamme:) Ja se on matka Madeiralle<3 27/11 sinne lähdetään , joten tässä on iloiset odotukset. Tuntuu aivan mahtavalta päästä täältä viikoksi "kaamoksesta" pois.  Ja sieltä sitten piristyneenä joulun laittoon taas tänne.
Eipä muuta kuin oikein hyvät jatkot kaikille ja yritetään jaksaa tätä syksyä, pimeyttä ja kaikkea mitä se mukanaan tuo.
Kyllä se tästä!