
Hotelli, jossa asuimme. Sinbad nimeltään Soussessa.

Näkymät hotelliltamme.


Rakennuksia Soussessa.





Busseja, joilla kuljettiin muutamia kertoja.

Hevostaksejakin käytettiin:)



Yksi hienoimmista puistoista Soussessa.



Rannalla kahden:)

Kuvia hotellihuoneestamme.


Kippis ja kulaus:) Malja Timon syntymäpäivälle.

Keittiö, pieni ja tumma!:)

Vc ja kylpyhuone.








































































