Oikein leppoisaa sunnuntaita jokaiseen kotiin ![]()
Minä lähden illaksi töihin ja taas huomenna heti aamuvuoroon.
Täällä on nyt oikein lauha sää, näyttää vettä ripsivän ikkunoihin tälläkin hetkellä. Tuosta jos nyt pakkastuu ja niin vissiin tulee tapahtumaan, tuleepa liukasta, ei hyvä :(
Tämäkin kuukausi sitten puolessa välissä. Ihanaa, että kevättä ja kesää kohti mennään, hitaasti mutta varmasti ![]()









































































Kommentit