Täältä lumituiskuisesta Gävlen kaupungista lämmin tervehdys jokaiseen kotiin!:)

Hupsista miten viikko on mennyt ja monta päivää viimeisestä päivityksestänikin.

No ei mitään ihmeellisempiä ole tapahtunut täällä, joten ette ole mitään "missanneet";)

Aamusella tämä koneemme ei toiminut kunnolla ollenkaan, ei päästänyt meitä internettiinkään. Timo haki sitten vävymme paikalle ja johan alkoi tapahtumaan:) KIITOS ANDREAS!!

Takana on aika jektisiä työpäiviä ja olo edelleenkin vain on ollut vähän flunssainen ja nuutunut. Kaikenlisäksi olen saanut aivan hirveän kivun oikeaan käteeni minkä kaksi kertaa olen loukannut. Nyt en tiedä mistä tämä kipu johtuu, joko rasituksista tai tästä tuiskuisesta säästä. Minun käpäläni kun on loukkaantumisien jälkeen toiminut oivana "sääpuntarinakin"eli aika hyvin tiedän milloin minkäkin laista säätä on tiedossa. Ei niin mukava, sillä tämä kipu on aivan sietämätöntä silloin. Nyt käsi tuntuu oudon voimattomalta, tämä koneella naputtelukin sattuu ihan juukelisti;(Se on turvoksissakin ja algesalilla sitä olen yrittänyt lepytellä.

Onneksi minulla on tässä vapaata aina torstaihin saakka, joten toivon mukaan tästä asettuu taas.

Juuri ennemmin katsottiin ja jännättiin naisten kaunoluisteluita. Hyvä Suomen tytöt!! Aivan mahtava saavutus. Kyllä kannatti katsoa:D

Näinpä sitten viikonloppu ja onneksi taas vapaa. Ulos vain ei tee yhtikäs mieli kun tuulee kamalasti ja tuiskuaa lunta. Tämmöstä säätä on luvattu vielä huomiseksikin ja sen jälkeen pakkastuvaa, joten talvi on parhaimmillaan, siitä nauttikaamme;)

Kuin myös tästä lopusta viikonloppua mitä nyt vielä on jälellä. Nopsaan menee.

Voikaahan hyvin kaikki!!Nauru