1309339.jpg
Oikein hyvää huomenta kaikille tälle sivulle "eksyneelle":=)
Sää on mitä parhain. Aurinko paistaa ja semmonen pikkupakkanen -2.
Olinhan kyllä nauruun tikahtua, kun aamulehdessä tälle päivälle luvattiin upeat +32!:)
No onhan tässä päivää aikaa sään lämmetä joten ans kattoo nyt kuinka käy<3
Tuommosia pikkasia virheitä sitä voi tulla ja saapahan ihmiset ihmettelemistä.
Tänäänkin ois vapaapäivä vaan eipä ole. Työpaikkakokous on iltapäivällä ja sinne täytyy mennä sitten. Kyllä näitä kokouksia ja kursseja taas riittää.
Aika vain menee hurjaa vauhtia eteenpäin. Kohta on pääsiäinenkin ja kerrankin olen vapaana töistäkin. Melkein joka pääsiäinen olen ollut töissä tämän kahdeksan vuoden aikana minkä tuolla vanhusten osastolla olen työskennellyt. Aina "mukavasti" shemassa minulle sattunut työt silloin. Niin, oishan minulla nytkin toinen pääsiäispäivä töitä, vaan sen olen anonut vapaaksi. Kerrankin ois mukava koko pääsiäinen saada vapaaksi.
Eilen ajeltiin kaupasta kotiin niin näin jo pajunkissojakin yhdessä paikassa aivan valtavasti ja oli komeat ja muhkeat kissat:) Ois tehnyt mieli pysähtyä ja ottaa muutamia oksia, vaan se paikka on vilkkaan tien varrella niin ei kehtaa.
Mutta eipä muuta tällä kertaa kuin oikein hyvää keskiviikkopäivää ja viikon jatkoa jokaiselle!!