Heippalihei kaikille!!
Minä Lady Fia Amanda olen saanut kunniatehtävän kamultani Elvikseltä  liittyä mukaan OMITUISTEN OTUSTEN KERHOON:D
Ja tehtävänänihän on paljastaa viisi omituista tapaani ja nyt kun näin "matti myöhäisenä" saavun paikalle en valitse tai haasta tekemään ketään tätä samaa, sillä varmaan monet ovat tämän jo tehneet. Mutta jos joku haluaa toki saa tehdä tämän;)
Ja kommnentoida voi ihan vapaasti;)

Nyt siis viisi omituista tapaani!

1. Osoitan suurta hellyyttä mamia kohtaan pesemällä nuolemalla käsiään ja varpaitaan ja sen jälkeen kuivaan pehmeällä poskiturkiksellani;) Mami sanoo, että se tuntuu ihanalta<3

2. Luulen olevani kukkastenhoitaja;) Mami sanookin aina, että missä kukat siellä Lady. En ymmärrä miksi tulee niin vihaiseksi minulle välillä, kun yritän vain auttaa möyhentämällä multaa ja poistamalla kuivaneita osia, vai menisköhän joskus vahingossa parempiakin....;)

 
3..Kuka vain ensimmäisenä syöksyy keittiöön aamuisin siellä olen kohta minäkin ja suoraan tiskipöydälle, pyydän hyvin kuuluvasti, että vesihana auki ja äkkiä, ja niin juoda lipitän raikasta vettä, NAM!! Saman teen joskus kylppärissäkin, heh:)


Tässä näin kylppärin lavuaarissa olen lipittämässä vettä. HYVÄÄ!!
Täytyy nyt lisätä vielä, että toki minulla on vesikuppi ja hieno onkin, ja vesi vaihdetaan pari kertaa päivässä, mutta, mutta, vaihtelu virkistää ja samalla saan kuntoiluakin kun hypin tiskipenkille ja lavuaarille. Se on kovaa puuhaa, kokeilkaapa vaikka;)

4. Rakastan suomalaista makkaraa!! Ruotsalaista makkaraa sen sijaan en vilkaisekaan. Mistäköhän tiedän kumpi on kumpaa, no mausta toki.
Papi ruukaa usein iltaisin tehdä lautaselleen herkullisia voileipiä ja mennä olohuoneeseen syömään niitä. Minä kipitän perässä ja niin saan muutaman palan lattialle.
Kerran tapahtui kumma juttu, jäikin keittiöön ja yritti siellä antaa sitä makkaraa, vaan minä lähdin olohuonetta kohti ja niin sai palaseni laittaa entiselle paikalle olohuoneeseen, jossa ne söin;)

5. Mami on alannut kutsumaan minua oopperalaulajaksi, heh:)Nyt justiinsa minulla on ollut jo piiiitkään lauluharjoitukset ja ihan pakko on välillä treenata yölläkin. En ymmärrä miks ovat sitten vihaisia minulle, kun ei kuulemma voida nukkua kun karjun mukamas naama punaisena, höh;(
Minustapa on ihan kuvakin kun laulan. Oottakaas pieni hetki....


Hehe, olipa hyvä että löydettiin<3 Tälleen kun suuta oikein reippaasti avaa kyllä ääntä lähtee. Kokeilkaapa muutkin mirrit:D
Nytpä täytyykin lähteä jatkamaan harjoituksia ja toivotanpa yhdessä mamin kanssa kaikille oikein HYVÄÄ JA RENTOUTTAVAA VIIKONLOPPUA!!

En kai minä nyt niin omituinen ole, vaan olenko?
Paljon ihania tapoja toki jäi kertomattakin, mutta jotain salaisuuksiakin täytyy olla<3